Avstängd eller inte riktigt avstängd?
Jag är fortfarande avstängd från The Sims iFokus efter att jag stängde av mig själv, men jag kikar in lite för att se om det ändrats och upptäckte något.
iFokus verkar vara lite snällare när det gäller avstängningarna, för ibland så förbarmar den sig över mig och låter mig se första inlägget på sajten.
Men det är inte av godhet, utan för att retas. Jag kan ta mig ner till kommentarsfältet och kan skriva där, men när jag försöker publicera kommentaren talar iFokus om att jag saknar rättigheter för att göra det eller för att ens visa den här sidan.
Jag gissar att det kan vara en bugg eller ett fel, men helt säker kan jag inte vara. Det kanske är en extra grej för att jäklas lite extra med folk som blir avstängda från sajter?
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
- Redigerat 2020-09-13 17:47 av Niklas
Extra tillägg: Jag kan göra etiketter nu! Hurra! :D
Vad händer om du tittar i historiken? Kan du komma in på sajten som den var, innan du grävde en grop åt dig själv?
Värd för Finland ifokus, medarbetare på Ryssland ifokus.
#2: Jag har faktiskt inte provat. Det borde jag inte kunna göra. iFokus växlar mellan att förbjuda mig helt och att bara visa sajtens första inlägg när jag uppdaterar sidan.
Diskussionslistan är fortfarande tom till vänster så jag ska definitivt vara avstängd och inte ha tillgång alls.
#4: Verkligen! Om bilderna har olika storlek blir det galet som sjutton, vilket jag inte hade koll på.
Ber om ursäkt för min hoppande tråd! Det var verkligen inte avsiktligt.
#5 Det var inte lätt att veta, att det skulle bli så.
#6 Det är rätt underhållande att titta på när man är vid botten av kommentarsfältet, hur allt studsar upp och ner.
Jag bara fortsätter gräva gropar, känns det som.
Där växlade det plötsligt och nu är det inläggen till vänster på sidan som hoppar upp och ner istället för inlägget. :D
#7: Ja, det är förvånade, att det fanns plats för en grop till.
Jag tror jag fått tillbaka till ägarskap nu.
Mvh // Johan
#9: Nej, inte riktigt. Jag är sajtvärden för Pokémon iFokus och Medarbetare för The Sims iFokus. SimsBrooke är sajtvärden för The Sims iFokus.
Är det här färdigt nu?
#11: Problemet jag beskriver i #0 upplever jag fortfarande på Pokémon iFokus där jag ännu är avstängd.
Ibland får jag texten där det står att jag inte har rättigheter att läsa på sajten och ibland får jag första inlägget på sajten trots att jag är avstängd och kan läsa det.
Nu är du värd för Pokémon iFokus igen.
#13: Tack så mycket! :D
#15: Det här är en gammal tråd relaterad till buggfixar och problem från när den nya versionen av iFokus lanserades och vi medlemmar hjälpte till att hitta buggar och problem i den. Allt som nämns i den här tråden är löst sen länge.