* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Läst 137 ggr
Sindri
2

Ibland är sidorna avhuggna upptill

För det mesta så har jag ett stort vitt fält ovanför sajtens namn och vinjettbild, men ibland så syns inte ens vinjettbilden. Om jag då startar en ny diskussion och skriver ett inlägg, trycker på Publicera så kommer inte inlägget in.

Vixxen
2

Samma problem här!

Mitchika
1

Jag råkar också ut för det.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

annia1
1

När ni får så, kika ute i högra kanten om ni ser inloggningsrutorna eller om ni ser erat flöde. För det där hände mig ett par gånger och då hade jag blivit tillfälligt utloggad.

Jag vet vad ni tänker säga att ni var visst inloggad. Men med nya iFokus så ser iFokus nära nog exakt likadan ut inloggad som utloggad. Enda skillnaden jag kommer på nu är hur det ser ut inne i trådar. Inloggad så är kommentarerna ihoptryckta, utloggad ser man alla. Ja sen ser högra kolumnen olika ut.

Utloggad så ser man även skrivrutan. Så det är bara högra sidan som visar om man är utloggad eller inloggad.

.

Vixxen
0

Övre kanten blir annorlunda när man är utloggad.

annia1
0

Vixxen #4 jag vet inte hur det ser ut för dig. Men för mig ser iFokus ut på i stort sett samma sätt oavsett om jag är inloggad eller inte. Förutom det jag skrev, högra kolumnen och inne i trådar.

Men det som sindri skriver i #0 jag fick det några gånger och då verkade det som systemet hade loggat ut mig och just då såg det annorlunda ut mot hur det annars ser ut. Så vid dom tillfällena så var det nåt som hände på iFokus.

Om jag ska gissa så höll johan och de andra på iFokus med nå uppdateringar så att iFokus för nån minut låg nere och då inte laddade fram allt. För det var bara nån minut åt gången som det var så.

.

Sindri
0

Nej, det är så hos mig hela tiden och jag är ständigt inloggad.

Carmarino
0

Fick det igår när jag var inloggad på mobilen. Däremot har jag inte märkt att det blir så på datorn.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ