Antal kommentarer i en tråd
På gamla iFokus kunde man bara skriva 300 kommentarer (ibland några fler) i en tråd. Nu verkar det inte vara någon begränsning. Stämmer det?
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Ja.
Mvh // Johan
Jag skulle tycka att det vore bra om det fortsatte vara begränsat. Det blir svårt att ladda ner för långa trådar med bilder, använder telefonen.
💖🧡💛💚💙💜
#2: Det är inte så ofta som trådar blir så långa och den som har startat den inser nog också efter ett tag att det är bra att flytta till en ny tråd ibland.
Inne på "Mina foton" har vi ofta långa trådar och det är ju inte säkert man tänker på det om man inte har problem själv. Förut såg jag inte bilderna i längre trådar när jag använde appen, växlade då över till webbversionen för att se dem. Så detta blev en besvikelse.
💖🧡💛💚💙💜
- Redigerat 2020-09-07 10:35 av Sabah
#3 Våra "lektrådar" når ofta upp till 300 kommentarer rätt snabbt, och som Sabah säger är det inte alltid man tänker på att göra en ny tråd.
#4: Såg också att bilderna var "försvunna" i mobilversionen. De visades bara som en smal, svart remsa. Upptäckte dock att om man väntar en stund så laddas de.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#4 Det var seg uppladdning på bilderna i går kväll. : (
☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅
………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅
#6: Ja, det var otroligt segt.
#6, #7: Tänk på att vi trimmar plattformen. Det är bra att ni skriver vad ni upplever så att vi vet var flaskhalsarna finns.
#4, #5: Kan inte den som tycker det är ett problem med långa trådar påpeka direkt i trådarna när det börjar bli dags att byta?
Förut fick vi skäll för att vi bröt trådarna vid 300 och nu får vi det för att vi inte gör det. 🙂
#8: Det var allmänt segt på sajten igår kväll. Mycket trafik och mycket aktivitet från er gissar jag. 🙂
Jo, det är ju ett alternativ förstås. 😊
Det var kanske ett tillfälligt problem igårkväll, nu verkar det fungera! 🙂
💖🧡💛💚💙💜