Skapa inlägg - alltid överst
Är det någon som vet ifall det går att (som administratör) skapa ett inlägg som alltid ligger som nummer ett? (Avser att göra en översikt över sajten)
Detta borde ju vara kryssrutan 'Nålat'. Men tror att denna endast skapar ett orange utropstecken vid rubriken, utan att ha någon annan funktion. 😏
……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/
Du skulle kunna lägga det inlägget som nr 10 eller 9 på löpsedeln (högst upp resp näst högst upp) och ha en länk till det i välkomstmeddelandet till nya medlemmar.
För att uppmärksamma gamla medlemmar skulle du kunna skicka länken i ett massmeddelande.
Förstår hur du vill ha det men vette sjutton om det går, tror nålade inlägg ramlar neråt i inläggslistan efter att medlemmen läst det.
// Harley
#1: Tack för tips! Problemet är väl just att löpsedeln skapar väldigt 'plumpa' utkast på förstasidan, som det är just nu i alla fall, det blir liksom inte snyggt. Jag får nog fortsätta att grunna på detta, någon lösning finns väl. 😄
……………………………………
#0: Nålat gör det du frågar efter.
#2: Vad, mer specifikt, är det du inte gillar?
#4: Löpsedeln skapar väldigt stora notiser där en enda sidnotis täcker upp hela sidan. Skulle vilja ha ett mer 'tabloid-utseende', liknande en förstasida på en tidning. Kanske tre notiser i rad, så att man kan välja formatet 3x3 notiser, 3x4 etc.
Nu kan jag i och för sig förstå att sidan behöver kunna anpassa sig i bredd för att passa olika enheter. Men då skulle ju notiserna bara kunna 'hoppa ner' om utrymme fattas. Som det nu är lägger sig notiserna ovanpå varandra som 'default'. Det är ett önskemål i alla fall. 😏
……………………………………
#5: Tack för det! Löpsedeln är en sak vi alltid har misslyckats med. Oftast har det varit att det är för lite plats för artiklar, att det bara går att styra tre platser och att de flesta artiklar inte får plats alls på löpsedeln. De tre grejerna tror jag vi fixade den här gången, men uppenbarligen har vi missat dina önskemål. 🙂
Om du inte har bilder med i inläggen tar de mindre plats på höjden på löpsedeln.
Nålat ligger högst upp tills det är läst, sedan "hoppar det ner" till sin rätta plats i datumordningen.
Mvh // Johan
#6: Jag är en hopplös 'bildfreak', tyvärr. Men det är ingen fara, jag kommer att hitta en lösning som fungerar. 🙋
……………………………………
#8: 🙂 Lite motsägelsefullt.