* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikett: fel-och-buggar
Läst 108 ggr
Ljungåsen
1

Notifikation i flödet uppdaterar inte aktiv tråd

Om jag har en tråd aktiv, alltså så att dess adress visas i webbläsaren, och sedan får en notifikation i mitt flöde att det kommit fler kommentarer i den tråden, så händer ingenting när jag klickar på notifikationen, mer än att själva notifikationen försvinner från mitt flöde.

Den nya kommentaren som föranledde notifikationen visas inte i tråden.

Chrome och Android v10.

johan
2

Good catch! Beror säkert på att koden inte tycker något ändrats när adressen är exakt samma.

Lägger in det i vår bugg-lista så det blir fixat så fort vi hinner.

Men en relaterad fråga.. Om det kommer nya kommentarer i en tråd du redan är i, dyker inte den kommentaren upp automatiskt då? Det är meningen iaf.

Mvh // Johan

Ljungåsen
1

#1: Jag vet inte. Kollar och återkommer.

Ljungåsen
1

#1: Insåg efter en stunds funderande att det enklaste sättet att se om det funkar som tänkt är att du skriver något i den här tråden, så ligger jag kvar här så länge.

johan
0

Hepp hepp, om du nu fortfarande har den öppen. :)

Mvh // Johan

Ljungåsen
0

Japp, jag har den öppen, och kan läsa vad du skrev i själva notifikationen. Här i tråden syns det inte alls att du skrivit någonting.

Ljungåsen
0

Och efter jag publicerade mitt inlägg syns ditt också.

johan
0

Ok. Tack för uppdateringen.

Mvh // Johan

Carmarino
0

#1: Det varierar tydligen. Jag har märkt rätt ofta, när jag håller på och skriver något, att det dyker upp en ny kommentar ovanför min skrivruta.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Ljungåsen
0

#8: Du kanske har annan webbläsare och/eller annat operativsystem än vad jag har?

Jag har aldrig sett en kommentar bara dyka upp utan att jag aktivt har läst in sidan på nytt.

Carmarino
0

#9: Använder oftast Edge och Win10.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Ljungåsen
0

Puttar upp den här tråden, med en undran om hur det går. Problemet finns kvar, åtminstone för mig.