Jag tycker det ser helt fantastiskt bra ut. Hoppas det gör den nytta som det är tänkt att det ska göra.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
#0: Det ser bra ut. Funkar fint på mobilen också. 👍
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#0 Stilrent och inbjudande! Mycket snyggt! 😏
……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/
Jag satt på bussen när jag såg detta. Mycket bra😊
/Maria
Jättebra att man ser vad som händer i forumet redan på startsidan! En tillfällig och nyfiken besökare kan då nog lockas in! 👍🏻🙂
Tanken slår mig också.. att det skulle vara trevligt att ha hela iFokus aktivitet i flödet, inte bara de senaste trådarna. Använder endast telefonen och tycker att det är bekvämt att dra fram den fliken (vet inte hur det ser ut i andra format).
💖🧡💛💚💙💜
- Redigerat 2020-09-23 11:45 av Sabah
Förslaget för startsidan är snyggt. Med tanke på synskadade undrar jag om det skulle bli lättare att läsa med mer konstrast i fälten med iFokus loggan; för exempel en mörkare bakgrund så att den vita texten framhävs mer. Det kanske inte betyder så mycket men det är bra om någon som berörs kan kommentera.
Med vänlig hälsning,
Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.
#5, #7: Håller med om att det vore riktigt trevligt att få till avataren uppe till höger och flödet även på startsidan.
Mvh // Johan
Alla tiders tjusigt 😎
Ursäkta men det är faktiskt lättare att gå in där och se nya uppdaterade inlägg än att se korten som kommer upp på höger sida 😂 så det där är alla tiders fint och bra det 😎
#9: Tänk bara på att det du ser på www-sidan inte är samma saker som det du ser i flödet.