* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Läst 210 ggr
Pyttelite
0

Försvunna artiklar/inlägg

När jag väljer rubriker/artiklar ser jag antalet men inte några artiklar.

Just nu på krukväxteriFokus.

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

annia1
0

Pyttelite vart ser du rubriker/artiklar. Är det om du går in under admin.

Nu vet jag inte hur det är idag. Men om jag kommer ihåg rätt från förra. Om du gick in under admin och där kategorier så kunde du ändra behörighet för kategorier och ändra namn. Men vad jag kommer ihåg så kunde du inte där se vilka trådar/artiklar som låg i den specifika kategorin.

Jag var in på krukväxter och under "alla diskussioner" finns ingen etikett "artiklar". Så ser du en sån under admin så vet inte jag vad det är för en. För där ska ju dom etiketter som finns idag finnas.

Men tittar jag i etiketterna på krukväxter så ser jag några etiketter som bör vara artiklar. Alla eller åtminstone flertalet.

Etikett: blomdagboken, blomsterböcker, blomsterspråket, forskning, lite grönt av varje, mässor och utställningar, veckans krukväxt, växtterrarium-flaskträdgård, önskebrunnen.

Om jag räknat rätt så är det runt 50 st.

Det är i dom etiketterna jag ser trådar som kan vara artiklar. Så om det är artiklar så kanske lägga till artikel på dom etiketterna.

Det är dock ett par etiketter som verkar innehålla både artikel och vanlig tråd och det kan jag tänka mig blev i och med att du döpte om etikett nu i nya.

.

• Redigerat 2020-09-29 23:01 av annia1
Pyttelite
1

Jag har inte hunnit ändra på något så det är inte jag som har skyddat inläggen/artiklarna och jag syftar inte på den gamla typen artiklar utan artiklar i vidare mening.

När jag tittar på menyn för etiketter och väljer en grupp där så får jag inte fram några inlägg/artiklar och det har inte med mina inställningar att göra.

För etiketten anges en siffra vilket skulle innebära antal artiklar/inlägg men jag ser inga.

• Redigerat 2020-09-30 04:13 av Pyttelite
Niklas
0

#2: Menar du rullgardinsmenyn ovanför inläggslistan?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

annia1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pyttelite #2 när jag går in på krukväxter och klickar på alla diskussioner som finns uppe till vänster så ser jag alla etiketter/kategorier som finns på sajten. Och klickar jag tex på blomdagbok som ska ha 25 st trådar så får jag fram rubrikerna på de trådar som finns i den etiketten.
Och så är det för mig på alla sajter.

Det har hänt mig vid nåt tillfälle att det har varit helt tomt när jag klickat på en kategori. Bara sett rubriken/etiketten uppe i rutan.
Första gången det hände mig så trodde jag att det var en etikett/kategori som bara admin hade rätt att se. Men sen kom på att uppdatera med F5 och då fick jag fram dom.

Lägger med en bild som visar hur jag ser det. Är det det jag visar på bild som du inte ser. Prova med F5 och se om det gör nån skillnad. Annars använder du dator eller mobil.

.

Pyttelite
0

Kan fortfarande inte se inlägg när jag sorterar på etiketter.

Spelar ingen roll om jag uppdaterar kan fortfarande inte se inläggen.

Ulla
0

Ett tag fanns en bugg som gjorde att borttagna inlägg med etiketten också räknades. Kan den ha kommit tillbaka?

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Pyttelite
0

#6: Tror inte att det har med den buggen att göra de har aldrig varit borttagna.

Niklas
0

Jag har sett samma sak. Det finns på vår lista.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Pyttelite
0

Ok! Vet inte när det inträffar men uppfattade det som att det funkat tidigare.

Såg att schemalagda var synliga igen - tack för den uppdateringen!