schema läggning av inlägg ?
Skulle göra ett inlägg som jag ville skulle gå ut i morgon , men den funktionen är vist borttagen i detta nya eller kommer det tillbaks ?
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Vad för schema och vad för läggning menar du?
/Désirée
Jane-Lyzell enligt johan så kommer den funktionen inte tillbaka. Åtminstone är det så jag uppfattar det svar han ger i tråden schemalagda inlägg.
https://support.ifokus.se/discussion/1483535/schemalagda-inlagg
Desk förut så kunde värdar och Medarbetare skriva artiklar, tror även trådar där de satte ett annat specifikt datum på dom trådarna/artiklarna så de publicerades ett annat datum (längre fram) än det datum som var när de skrevs.
.
- Redigerat 2020-10-07 02:40 av annia1
#1schemaläggning ska det stå, ts har bara särskrivit det
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2: Jo den kommer nog tillbaka.
Det jag svarade Nej på var att redan schemalagda trådar i dagsläget inte gick att redigera.
Mvh // Johan
Oj detta inlägg tog jag bort här inne då jag skrev i fel forum - men det verkar vilja vara kvar en då !?
till er som inte ser vad jag skriver eller fattar så är jag dyslektiker och det blir lite fel ibland
#5: du kan inte ta bort inlägg själv om du inte är admin/moderator i den gruppen :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tack Fridaaaa😊, jag blir alltid lika förvirrad vid särskrivningar 😳
/Désirée
Ber om ursäkt att jag gav fel information.
Men för mig när jag gick in i tråden så låg inlägg 6 som 1. Tänkte inte på att jag läst tråden förut och att då kommentarer var hopdragna.
Får försöka komma ihåg det till en annan gång att kika om det finns lästa kommentarer i trådar och då öppna dom.
.
Jag är inte dyslektiker men hängde med direkt på vad du menade Jane, det är bara trevligt och personligt tycker jag när folk skriver lite annorlunda 😎
Johan, toppen toppen om den funktionen kommer tillbaka för den var väldigt bra så det ser vi fram mot 😎
Tack Heike ser du är tillbaks igen - hoppas du gillar den nya iFokus