* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Läst 98 ggr
Mitchika
1

Problem att redigera kommentar när man börjat skriva en ny kommentar

Jag misstänker att det här är en bugg och jag kunde lista ut vad det berodde på.

Jag började skriva en ny kommentar i en tråd då jag upptäckte att jag glömt skriva dit något i förra kommentaren jag postade. Givetvis försökte jag redigera det, men när jag klickade och valde "Redigera" så hamnade jag i redigera inlägg, men kommentaren jag redigerade var inte den jag valde utan den jag precis börjat skriva. Det som numera autosparas om man lämnar inlägget och går tillbaka.

Jag försökte göra allt för att fixa detta. Radera allt jag skrivit i nya kommentaren, ta bort den bilden i den, lämna sidan och gå ut och göra något annat. Inget hjälpte.

Jag misstänker att det inte ska vara såhär? Nu tvingas jag publicera en ny kommentar först innan jag har en chans att redigera en äldre.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Mitchika
0

Nu fick jag samma problem, fast tvärtom!

Jag började redigera ett inlägg jag skrivit, skrev några ändringar, ångrade mig och bestämde mig för att inte redigera det. När jag gick därifrån och återgick till tråden så låg inlägget jag höll på att redigera innan plötsligt i kommentarsfältet.

Så nu vågar jag inte göra ett dugg för jag är rädd att paja det gamla inlägget eller skapa en kopia genom att posta om det.

johan
0

Alltså det är ju bara att ta bort texten ur skrivrutan och öppna en annan länk, t ex ett inlägg så är det borta.

Mvh // Johan

Mitchika
0

#2: Ta bort text och bild då i fallen där det finns bild/bilder i inläggen?

Det funkar för problemet i #1, men inte problemet i #0. Även när jag tog bort all text i kommentarsfältet och klickade ut mig till en annan tråd hade jag fortfarande samma problem. Inlägget gick inte att redigera förrän jag först postat en kommentar i tråden.