Tack! Gäller det också om någon bara loggar in och inte skriver något?
#2 Ja, klick/scroll på sidan räknas
min fråga e varför d är så viktigt å veta?..blir verkligen brydd över det,är d så att man förföljer någon utan deras vetskap..låter sjukligt
#4: det kan ju exempelvis vara så att man i egenskap av Sajtvärd vill se att sina Medarbetare (nuvarande eller potentiella) är aktiva inom forumet.
#4: Kan vara bra att veta om man tex behöver kontakta en admin, det finns många som inte har varit inloggade på många år.
Jag tycker det är bra att veta annars också, om man kan förvänta sig svar om man skickat PM till någon tex.
💖🧡💛💚💙💜
#4 haha, ja, här kan man fasiken inte smyga… stalker-funktion…
Det kunde manju se i den gamla versionen också.
Bra tycker jag.
/Maria
#7 ja typ ..eller jag har skrivit nått som berör nån viss person.men den svarar inte på det jag skrivit utan den personen gör allt annat och jag vill veta exakt vad hen/han/den/det gjorde då när jag visste att personen var online men var helt ointresserad av det jag skrev..för mycket koll till ingen nytta..finns tillfällen då man inte vill vara lags med nån el nått annat..bara acceptera istället för att köra en hetsjakt bara för att egot vill det =P
#5 ja eller så kan man skriva direkt..personligt..men finns alltid en anledning..men d betyder inte att man ska förfölja någon bara för man inte kan kolla upp det..finns enklare sätt att hantera det..man tar helt enkelt bort någon som inte varit aktiv på flera år ..finns så många andra sätt att fixa det
Jag förstår inte hur man får in begreppet "förfölja" bara för att funktionen när någon var inloggad sist finns?
/Maria
#11: Det beror nog på var man kommer ifrån, vilket perspektiv man har på saker.
#12 Ja uppenbarligen ser vi ju väldigt olika på detta.
/Maria
#10: tror faktiskt att du har läst in lite för mycket då, om du anser att det är att "förfölja" någon av att man kanske 1 gång har kollat in någons profil, vilket man f.ö måste göra om man vill skicka ett privat meddelande.
hehe… det värsta som finns är när man får meddelanden som "svara då, jag ser ju att du är online…"
#15: kanske det, men påfluget folk kan man alltid ignorera. ^^
Men, allvarligt talat, om det är så att man blir störd (negativt) så är det väl egentligen bara att tala om det för personen och om det inte hjälper, att då tala med admin.
#15: Jisses, om det inte vore något akut att svara på så hade jag väntat ännu längre bara för att jäklas. Hatar att bli jagad på det där sättet. 😒
// Harley
#17: håller med, sedan så beror det kanske på vem det är förstås.
Är det någon man känner personligen så känns det väl bara irriterande men mindre "creepy".