Ny tråd från mobil
Upptäckte precis att jag inte kan göra inlägg med min mobil.
Jag kan skriva allt men när jag kommit till etiketter så går det inte att "dra ner" så att jag kommer till publicera inlägget om ni förstår vad jag menar? Jag får inte upp publicera alls.
Är problemet i min mobil så att säga?
/Maria
- Redigerat 2020-12-23 08:42 av Maria
För mig fungerar det med telefonen, använder Chrome.
💖🧡💛💚💙💜
Surfar just nu med mobilen.. inga problem här, och jag använder ju också android som du.
Jag kan skriva svar precis som jag gör nu men det funkar inte med att skapa en tråd.
Jag får väl testa senare.
/Maria
Jag ändrade rubriken i tråden nu för jag menade ju inte vanliga inlägg😉
/Maria
#5 #6 Precis så jag menade🙂
/Maria
Har hittat vad det beror på. Tills jag lägger ut en ny version är enklast fixen att öppna och stänga inläggslistan.
Mvh // Johan
#8 Hur menar du nu? Jag kanske är trögfattad…
/Maria
Jag menar det bokstavligt. Svep från vänster till höger och sedan höger till vänster. Eller tryck hamburger-knappen högst upp till vänster och sedan klicka utanför inläggslistan.
Det som behövs är att att en kod-rad som låser upp scrollen behövs köras. För tillfället gör den inte det när man trycker på Skriv-knappen, men den gör det när man stänger inläggslistan på ovanstående sätt.
Mvh // Johan
#10 OK, tack jag ska testa😊
/Maria
Nu funkade det när jag svepte😊
/Maria
Ah, nu förstår jag varför det funkade första gången jag provade men inte sedan! Det händer ibland att man råkar dra fram en flik utan att man tänkt det, jag hade säkert gjort just det när jag provade första gången! Tänkte väl inte på det, svepte bara bort den igen! Såg att det fungerade men inte sedan när jag provade, det gjorde mig väldigt konfunderad!
Tack för infon! 🙂
💖🧡💛💚💙💜