* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 156 ggr
Ulla
4

Första olästa var inte första olästa.

Jag öppnade datorn och klickade först på ett av de olästa korten. Det visade sig vara "Om du bor i Norrtälje" på iFokus-bloggen. Läste #0 och kom direkt till #6 som var den sista kommentaren just då. Kommentarerna emellan var dolda från början, som om de redan var lästa. Men jag hade inte varit inne på vare sig den tråden eller iFokus efter lunch, så något var det som inte funkade.
Är det här något som andra råkat ut för?

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

TatsuOni
1

Det här händer mig titt som tätt.

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Caeli
2

Händer här också!

Carmarino
3

Det händer i nästan varje ny tråd numera och i väldigt många tidigare trådar också. Får nästan alltid välja att visa alla kommentarer för att kolla att jag inte har missat någon. Väldigt irriterande.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Vixxen
3

Samma här…

Amandla
2

Så är det för mig också. Irriterande är ordet.

Vixxen
2

Ofta också.

TatsuOni
1

Nu visades bara en oläst kommentar i den här tråden, fast jag hade två.

Ulla
3

Det är väldigt lätt att man missar information som det är nu. Kanske är det bättre att ha som förut. Visa allt men ha en Hoppa ner till första olästa-knapp

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Amandla
3

#8: Jag trivdes mycket bättre som det var tidigare. Skulle önska att det fanns en sån knapp även i meddelandefunktionen, vissa meddelande-trådar blir långa och det är ett himla scrollande.

TatsuOni
3

Jag har inga problem med lösningen som är nu, om den bara kunde fungera som den ska. Just nu så är det jobbigt.

Men för meddelanden så hade velat ha en knapp eller något där jag kan nå senaste meddelandet i konversation. Eller att det senaste meddelandet visas högst upp istället för längst ner i konversationen.

Sabah
2

Håller med TatsuOni, fungerar det som det ska är det en bra lösning, johan får något att fila på, för som det är nu är det väldigt irriterande när du måste öppna upp alla långa trådar för att inte missa något! Saknar också samma funktion i meddelanden, nu får man scrolla i evighet! Skulle ju också funka, som TatsuOni skriver, att vända på konversationen, så att senaste kommer överst.

💖🧡💛💚💙💜

Magi-cat
2

Jag tycker det var bättre som förut, att ha en "Hoppa ner till första olästa-knapp".
Man missade inget och kunde snabbt ögna över de allra sista inläggen utan att få upp hela tråden med kanske flera hundra inlägg.

Angående meddelanden så är det klart bättre att senaste inlägg kommer överst. Man slipper en massa scroll.

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen