Direktlänk från mina diskussioner
Från inställningar / mina diskussioner skulle jag önska att det fanns en direktlänk till de olika trådarna så att man kunde klicka upp dem istället för att behöva leta sig fram till rätt sajt och tråd.
#0: Det önskar jag också. Irriterande att de inte är klickbara.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Räcker det inte med de 20 senaste, som visas på din egen presentationssida?
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
#0 Tanken är nog bara att göra just inställningar där, hur man vill bli aviserad eller ta bort bevakningar i de trådar man är delaktig i.
Som genväg till de trådar man är delaktig i har man de senaste aktuella trådarna på sin presentationssida. 🙂
💖🧡💛💚💙💜
- Redigerat 2021-05-01 15:48 av Sabah
#2 #3 Men det där är ju två helt olika listor…
#4: Jag kanske missförstår dig..? Jag tolkade det som att du snabbt, utan omvägar ville komma till de trådar du är aktiv i. Det gör man via listan på sidan med den personliga presentationen. Den visar de senaste 20 trådarna som man kommenterat i.
Listan under inställningar visar förutom de trådar man är aktiv i även de trådar som man valt att bevaka. Är det de trådarna du vill komma till?
💖🧡💛💚💙💜
- Redigerat 2021-05-01 17:56 av Sabah
#5: Ja precis. Man lägger in en bevakning på en tråd för att i ett senare skede gå tillbaka och kommentera. Och blir där inga fler inlägg så dyker den ju aldrig upp i flödet.
Men det finns kanske ett bättre sätt?
#6: Ah, jag förstår! Så har jag aldrig använt 'Bevaka'. Som en 'Kom ihåg-lista!' Det finns nog ingen funktion för det men det går kanske att ordna, direktlänkar eller någon typ av 'Svara sen-funktion'.. ett fall för Johan!
💖🧡💛💚💙💜
- Redigerat 2021-05-01 19:21 av Sabah
#7: Det var kanske inte tanken med listan att använda den så som jag försökte göra… 😉
#8: Det är kreativt att prova sina idéer! 🙂 Det som inte går idag kanske går i morgon! 🙂
💖🧡💛💚💙💜