* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etiketterönskemål-förslagskrivameddelandenfunktioner
Läst 104 ggr
Lona
11

Spara utkast automatiskt?

Skulle man kunna ha en funktion som med jämna mellanrum sparar utkast för inlägg och pm automatiskt? Eller åtminstone en knapp med "spara utkast"?
Det är så himla lätt att trycka bort något man skrivit om man skall kolla nån annan sida också. Det går väl iofs att lösa med datorn men med telefonen blir det rätt knepigt.

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Ljungåsen
5

Strålande idé. Jag vet inte hur många gånger jag har lyckats trycka bort ett längre inlägg. Många är det.

Carmarino
6

Ja, det hade varit bra. När nya iFokus infördes så fanns texten kvar i rutan även om man råkade trycka bakåtpil eller på länken till någon annan diskussion. Det verkar ha försvunnit nu. När jag loggar in från mobilen så händer det ofta att jag råkar komma åt bakåtpilen eller någon annan knapp som gör att jag byter sida och allt jag skrivit försvinner. Väldigt irriterande.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Maria
5

Bra idé 🙂

/Maria

Calcifer
7

Skulle också uppskatta en sådan funktion. Ibland är fingrarna för bråkiga och jag råkar trycka bort sidan när jag precis skrivit ett långt inlägg. Korta inlägg är inte nåt problem direkt, men när man spenderat en kvart med att skriva ett ordentligt svar så är det galet frustrerande.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

TatsuOni
4

#4 Samma sak här!

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/