* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etiketterfel-och-buggarskrivaproblem
Läst 185 ggr
Lona
1

"Rättigheter saknas" - Utomjordiskt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag får bara upp ett meddelande om att "Rättigheter saknas" när jag försöker svara i eller starta en ny tråd på Utomjordiskt? 🤔

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Pilspets
1

Samma här!

[EM_L]
7

Tismon som tagit över har stängt av hela forumet så ingen kan kommentera eller skapa inlägg. De vill göra en grundlig rensning innan det börjar att skrivas 😊

Pilspets
1

#2: Okej,tack!

[Tismon]
6

Ja, jag har "låst" hela forumer så att jag kan städa ostört utan att behöva ha koll på nya inlägg 🙂 Det är bara temporärt

Lona
4

Tänkte att det var så men det kan nog vara bra att förtydliga i inlägget om ny Sajtvärd. 🙂

Skriver min kommentar här istället: "Bra där! Lycka till som Sajtvärd! 👍 😘"

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

• Redigerat 2022-06-28 16:36 av Lona
[Tismon]
3

#5: Tack! 💙 Jag har skrivit det i inlägget om ny Sajtvärd men jag kan "understryka det"

• Redigerat 2022-06-28 16:45 av [Tismon]
[Thunder Storm]
3

Det här tycker jag var galant och snyggt gjort av dig Tismon att låsa hela forumet för att städa upp i den röran oj oj oj och massor med beröm 👍🏻 det kan inte vara lätt jag vet av erfarenhet och jag erbjöd mig till och med att medarbeta men nej jag måste ta tillbaka det för den sajten är dömd.

Inga förhoppningar från mig men ändå så hoppas jag att du lyckas få sajten på rätt köl igen men fy så skamfilad den har blivit precis som existens det är förbannat tragiskt men du gör helt rätt i att låsa sajten och jobba för det som du vill förmedla .

Jag hoppas innerligt från hela mitt hjärta att du lyckas 😎😎😎

[Tismon]
2

#7: Tack! 💙

Hahahaha förståeligt. Detta kommer säkert ta en vecka minst att gå igenom 😅