* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikett: fel-och-buggar
Läst 144 ggr
Syntium
1

Gillningar visas olika på mobil vs dator

Kanske inte jättestor grej men har märkt att om jag gillar något på mobilen så syns det inte på datorn och tvärtom.
Så när jag tycker gilla igen på nåt ställe så fylls hjärtat i men det blir en gillning mindre.
Så det synkar inte visuellt om ni fattar vad jag svamlar om :)

"I'm too old for this shit."

Mitchika
2

Jag har varit med om det också och har fått "o-gilla" flera inlägg och kommentarer igen när jag råkat gilla något på mobilen och sen gör det igen på datorn och vise versa. 😅

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Sabah
3

#0: Det har tagits upp några gånger (av mig också) , i den här tråden har johan svarat 🙂

💖🧡💛💚💙💜

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
Syntium
2

Ingen jättestor grej men märker ibland att jag klickar i hjärtat och det fylls men någon minut senare är det tomt igen och jag tänker: "men jag gillade väl?" klickar igen och då försvinner gillningen. Det hände alltså typ direkt och inte någon skillnad mellan dator/mobil.
Eventuellt händer detta bara på datorn, osäker om mobil.

[Moon AppleGrey]
1

#3: det har hänt mig också, på telefonen. Så är inte beroende på om man använder sig av dator eller mobiltelefon.

johan
0

#2: Kan det vara i samband med att det kommer nya kommentarer eller något annat som får tråden att uppdatera sig?

Det borde alltid "hoppa rätt" om man laddar om sidan helt.

Mvh // Johan

Syntium
1

#5 Inte tänkt på om det händer något, jag trorinte det. Kan försöka komma ihåg att testa men jag tror det borde bli rätt om jag laddar om sidan.