Medlemstid på olika sajter
Jag undrar om man kan se på sin sida nånstans hur länge man varit medlem på en specifik sajt på iFokus. På min sida står det ju när jag blev medlem på iFokus första gången. Men finns det nån funktion för att se hur länge man varit aktiv på en specifik sajt.
Blev tex medlem på ridsport.ifokus när jag blev medlem på iFokus för herrans massa år sedan. Sen har man ju lagt till sajter efter årens gång. Hade varit kul att se hur länge man varit med i de olika sajterna, men kan för mitt liv inte hitta just den infon.
För mig hade det inte visat korrekt, var en period då jag av misstag klickade ur mig från flera sajter, även mina egna. Flera gånger på vissa. Vet inte om det var upplagt annorlunda då eller varför det hände så lätt ett tag.
Det händer mig fortfarande att jag klickar bort mig på olika sidor.
/Maria
Klicka på alla diskussioner (uppe till vänster)
Välj mina inlägg, så kan du backa till ditt första inlägg på den sajten.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Den 4/4 2009 skrev jag mitt första inlägg på denna sajt (support iFokus)
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Ja, jag klickar i och ur sajter fram och tillbaka i perioder, men tycker ändå det hade varit att roligt att veta.
#3 Det är inte riktigt samma sak som hur länge man varit medlem på sajten, men ja det kan ju vara kul i alla fall.
Titta bland mottagna meddelanden när ni fick första välkomstmeddelandet från sajten.
#6 Sånt raderar jag 😉
#7 Det gör jag med.
/Maria
Jag tror inte jag har raderat ett meddelande sen 2005. 😃
#6: Har nog också raderat de flesta sådana meddelanden, men jag kan ha missat några. 🙂
#10: Nu råkade jag komma åt att bocka i anonym-rutan igen. Irriterande att man inte kan ändra. (Går det inte att fixa så att enbart den som skrivit en kommentar kan ta bort bocken för anonym?)
P.S. Kollade lite snabbt, och det verkar som om jag inte har raderat välkomstmeddelandena - åtminstone inte alla. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
- Redigerat 2022-11-18 08:40 av Carmarino
Jag kan inte minnas att jag raderat några meddelanden heller
Har inte raderat några meddelanden på min profil, men jag funderar på om jag skall göra det, det börjar bli lite många 🙈
#13: När tycker du att mängden är ett problem? Brukar du bläddra bakåt bland dem?
#14: Nej egentligen inte. Men jag har problem med att "gammal post" och liknande ligger kvar 😊
#15: Jag förstår känslan. Hos mig tar känslan av att det kan vara ett värdefullt arkiv över. Dessutom är det fint kronologiskt sorterat. 🤪
#16: jag blev mycket trött precis. Kan man inte dsöka medlems namn bland sina pm för att hitta väldigt gamla pm?
#17: Det gick i förra versionen, men inte nu.
#18: okey. Varför yoga det bort?
För en som aldrig rensar inkorgen blir det ganska omöjligt att hitta äldre pm 😅
#19: Det var nog inte så mycket att det togs bort som att det inte byggdes. Vi startade med ingenting och byggdes oss fram till en nivå vi tyckte var rimlig att lansera. Det tog oss över två år. 🙂