* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Läst 356 ggr
Blackhugin
0

kan inte anmäla inlägg!

kan inte anmäla inlägg!

Si Vis Pacem Para Bellum

Pilspets
2

#0: Jaså?😊
Du kan skicka PM till ledningen och berätta om inlägget du vill anmäls så tar dom bort det om det 8nye är bra.

Blackhugin
0

Ja:D Det är fet blankt

Si Vis Pacem Para Bellum

Pilspets
0

#2: Hmmm,konstigt.

Men rycker ändå att du ska kontakta ledningen.😊

OberonsMatte
2

#2 Alla kan inte anmäla inlägg. Det krävs viss aktivitet innan man får den möjligheten.

Sajtvärd Katter iFokus

Pilspets
1

#4: Just det!
Insider,kom på det nu.🙂

[Mulka]
0

#5: Jag har märkt att man inte har tillgång till vissa saker på iFokus ibland.

Blackhugin
0

#4: jaha tack

Si Vis Pacem Para Bellum

Draken
4

Vissa saker har bara insidermedlemmar tillgång till och andra saker har endast värdar och Medarbetare tillgång till.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

[seen]
0

#8: Det ska vara lika för alla nya medlemmar måste kunna anmäla.

Fridaaaa
9

#9 Tror det är för att det är lätt att det missbrukas då och blir mycket merjobb

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Karmatarerskanise
0

#9: det är lika flr alla. De aktiva kan, ingen kan direkt de skapat ett konto.

[Vintermånen]
8

Blackhugin & seen med flera med flera hur många personer är du ?

Varför vill du kunna anmäla är du ute efter något speciellt så som att nöjes anmäla ? det är många nick i omlopp från dig så vad har du för avsikt med att anmäla inlägg ? vill du fortsätta jävlas eller vad har du för agenda.

Du har skrivförbud på sajt efter sajt det borde säga en hel del om dig och ditt trollande och jag ser bara positivt på att du blir blockerad gång efter annan på sajt efter sajt för ärligt någon måtta får det faktiskt vara och jag hoppas att du blockeras från hela i fokus.

Skärpning vem tror du att du är som håller på så här? du är en fjant som ingen av oss accepterar och ja jag har vart med förr och länge så jag vet vad jag talar om och det är att i fokus är något förbaskat bra det är forum som inga andra med en ledning som är för oss medlemmar som är seriösa men såna som du kan vi vara utan.