Sidan laddar om/behöver laddas om
Om jag via mobilen är på en av iFokus sajter och tar fram "högerfliken" för att se nya inlägg mm i flödet så laddar sidan jag är på om. Så fort jag scrollar eller klickar på något i "högerfliken" så hamnar jag på sajten/sidan jag just varit på.
Alternativt så får jag upp ett meddelande att "Ett fel inträffade…" (se bifogad bild. Det är oberoende av vilken sajt jag är på.)
Ibland får jag bara upp att fliken har kraschat.
Detta händer mer eller mindre hela tiden, jag kan försöka komma till ett nytt inlägg/sajt 5-6 ggr innan det funkar.
Det har varit såhär i några veckor tror jag.
Att gå till ett nytt inlägg på sajten jag är på via "vänsterfliken" är inga problem.
Är det en bugg/fel på telefonen/fel på Lona? 😆
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Har inte råkat ut för det på min mobil, så jag gissar att det är något på din mobil som ställer till det. 🙂
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Har heller inte råkat ut för det. Android.
/Maria
Jag har inte heller råkat ut för det.
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Lona jag använder inte mobil till nätet så kan inte säga nåt om den biten.
Du använder webläsare antar jag. Har du nån mer webläsare i mobilen så du kan prova om den funkar bättre/annorlunda.
.
Tack för era svar! Jag testade en annan webbläsare vilket funkade, det lustiga är att när jag sedan gick tillbaks till min vanliga så var det inga problem alls (än så länge…).
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Lona #5 bra att det funkade och blev att funka med din vanliga. Kan varit så att det var nån gammal cash som låg och spökade.
.