* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etiketter: fel-och-buggarönskemål-förslag
Läst 88 ggr
Syntium
3

Filtrering på etiketter ändras tillbaka

Visste inte riktigt hur jag skulle formulera detta men om jag sorterar i vänsterspalten på en viss etikett så när jag trycker på ett inlägg så hoppar det tillbaka till Alla disskusioner.

Inte världens största grej men ganska irriterande. Vet inte om det är en bugg eller meningen men skulle vilja bestämma själv. Har för mig att det inte var så förut.

"I'm too old for this shit."

Krullibull
4

Åh ja, jag håller med! Man kan undvika detta genom att högerklicka/trycka in mushjulet på trådarna för att få upp en ny flik, men det skulle vara bättre att bara kunna gå mellan trådarna utan att det återställdes till de senaste.

Carmarino
3

#0: Har också märkt det, och jag är rätt säker på att det inte var så tidigare. Förr, när jag har rensat bland etiketterna så vill jag minnas att den etikett jag höll på med låg kvar som förvald tills jag ändrade den.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Zefirka]
4

Jag har också märkt det när jag vill läsa inlägg inom samma etikett. Skulle också vilja att det blev som förr då det blir ganska irriterande 😊

• Redigerat 2024-09-08 13:15 av [Zefirka]