* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etiketterfel-och-buggarfunktionerproblemflödet
Läst 73 ggr
Lona
1

Får upp fel tråd hela tiden?

Jag vet inte om forumet laggar på något bakvänt vis, det är inte segt som det kan vara annars, men jag kan få upp fel trådar eller att de inte har uppdaterats alls.
Jag kan alltså vara inne i en tråd flera gånger, det kommer nya inlägg men jag ser dem inte förrän forumet har "tänkt" en stund.
Likaså kan jag hamna i fel tråd om jag klickar på "aviseringskorten" i listan till höger i de trådar jag är aktiv i, den hänger inte med alls.
Det har varit så ett tag, åtminstone ett par veckor. Har bara surfat från mobilen som annars funkar som vanligt.

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Condor
0

#0:

Jag har lagt märke till att när forumet går speciellt trögt och långsamt och jag klickar på en ny tråd, att det ibland poppar upp en tråd som jag tidigare har varit inne på, men som försvinner efter en sekund igen, innan den riktiga tråden öppnas.

Det var för ett par dagar så och då kunde det också hända att man plötsligt är utloggad, också bara för ett par sekunder.

Men som sagt är det bara när forumet just går trögt.

Carmarino
1

Har själv inte haft några större problem med detta, men vet att det förekommer en hel del. Särskilt att tråden inte uppdateras förrän långt senare, så att man inte ser de senaste kommentarerna. Det har varit så tidigare också, men efter ändringen till fördröjning av uppdatering av sidan så har det blivit mer frekvent. Däremot har jag inte råkat ut för att hamna i fel tråd när jag klickat på aviseringskorten. Åtminstone inte som jag minns.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ