* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfrågor
Läst 220 ggr
[fiddeDeLi]
2

Hur funkar medarbetare?

Vad gör Medarbetare och Sajtvärd?

Vad gör de? Vad kan de? Känner man igen dem på det här? har man musen över symbolen säger den att en Sajtvärd eller Medarbetare skrev.
image.png

Vad gör man exakt på iFokus?

Vad kan man allt göra? Jag vet hur man skapar inlägg men vad skriver ni om allt? Och får man skriva på alla sajter? Får man skriva vad man vill?

Kan alla ha en egen sajt?

Kan alla ha en sajt? Hur funkar sajter? Är inte iFokus en sajt?

[fiddeDeLi]
0

Och varför får jag hela tiden massa Medaljer?

beem
0

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Återbruk iFokus handlar om att pyssla, och ändra, på gamla saker köpta på loppis och second-hand eller på andra ställen.
Vixxen
0
Återbruk iFokus handlar om att pyssla, och ändra, på gamla saker köpta på loppis och second-hand eller på andra ställen.
[fiddeDeLi]
0

Oj så många som finns wow! Fick redan en ny idag. :3

[Winternight]
2

#0: En Sajtvärd är den som ansvarar för sajten och ingår ett värdavtal med iFokus medan en Medarbetare är mer som en hjälp att hålla trådar och sajter vid liv.

Alla kan Starta en sajt men det är en åldersgräns på 18 år som gäller är man inte fyllda 18 så kan man få vara Medarbetare om en Sajtvärd anser sig behöva.

I fokus är inte en enda sajt här finns massor med sajter om olika ämnen det är en väldig blandning på vad olika sajter går ut på och många olika intresseområden jag vet inte i dagens läge hur många sajter som finns men för flera år sedan läste jag någonstans att då fanns över 300 öppna sajter men fler lär ha kommit till på den tiden så idag vet jag faktiskt inte hur många dom är.

Med öppna menar jag sajter vem som helst kan bli medlem i sen finns dolda trådar på flera sajter som medlemmar skrivs in i och även helt dolda forum där Sajtvärd och Medarbetare bjuder in medlemmar att kunna diskutera ostört utan att vem som helst ser.

Hoppas det gav lite svar på dina funderingar och i fokus har många möjligheter här finns något för dom flesta intressen 😎

[fiddeDeLi]
2

#5: Tack nu fattar jag mer! Och oj vad många sajter som finns. Nästan man går vilse typ. xD

[Winternight]
1

#6: Det var så lite så 😎 och om du scrollar ner här på sidan kan du se alla sajter och välja om du vill se alla, mest aktiva eller mindre aktiva.

Såg förresten en gammal tråd någonstans från 2012 häromdagen där någon skrev att det fanns över 300 sajter då så hur många dom är idag det skulle faktiskt vara intressant att veta.

I fokus läser ni det här hur många sajter finns det idag ? 🙂