* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettönskemål-förslag
Läst 202 ggr
johan
2026-08-08 19:42
5

Guldmynten och shoppen

Den här funktionen fanns mest när det var Erik som mest byggde iFokus. Jag har själv väldigt dålig koll på den.

Berättade gärna vad du tyckte var så bra och kul med den så jag förstår tjusningen bättre.

Mvh // Johan

DesK
2026-08-08 19:54
6

Det var trevligt och mysigt att kunna skicka och få gåvor och hälsningar med en fin dekal.

/Désirée

Maria
2026-08-08 20:00
6

Ja det blev lite mer personligt än att bara trycka på gilla.
Jag tyckte också det var en trevlig funktion.
Roligare än t.ex medaljerna.

/Maria

Carmarino
2026-08-08 20:23
4

Det gick att köpa själv - eller ge bort - Insider i en månad vill jag minnas (för dem som inte var det på annat sätt). Och jag säger som DesK och Maria, det var roligt att kunna ge och få gåvor och uppmuntranden.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
2026-08-08 20:54
4

Kul att leta efter guldpengarna på sidorna och sen kunna köpa och ge bort hälsningar och uppmuntra medlemmarna här inne.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

johan
2026-08-08 21:13
2

#4: Hur gick det till att leta? Vet att det slumpartat kunde titta fram ett ibland, men fanns det något mer aktivt letande än slumpen?

Mvh // Johan

DesK
2026-08-08 21:16
2

Det var nog bara slumpartat

/Désirée

Carmarino
2026-08-08 21:39
3

#5: Såvitt jag minns dök de bara upp och då gällde det att plocka dem. Bytte man till en annan tråd eller sajt var de borta. Fast de kom ofta tillbaka efter en stund. När man väl plockat ett så har jag för mig att det dröjde ett bra tag innan nästa dök upp. Antingen flera timmar eller ett par dagar. Minns inte säkert.

De fanns på Savvity också, men de mynten var inte lika fina - tyckte jag i alla fall. 😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
2026-08-08 23:52
3

Om man bytte sajt precis när ett Guldmynt dök upp kunde man skynda sig att backa tillbaka och fånga myntet innan det försvann.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
2026-08-09 01:49
2

#8: Ja, det stämmer. 😊

Vargnatt
2026-08-09 03:20
1

Det här var en trevlig funktion och som andra skriver det blev mer personligt. Man kunde köpa ett fång blommor en kramgo nalle en present och lite mer så som Insider som nämns mer minns jag inte vad det var för det var några år sedan.

Till jul dök en tomte upp som man kunde köpa och skicka julhälsning och det här dök upp mitt på skärmen när man loggade in det kändes så glatt att mötas av så det här hoppas jag kommer tillbaka för det var något väldigt positivt trevligt och bra 😎

Draken
2026-08-10 10:15
1

Det var en positiv och rolig grej. Hoppas de kommer tillbaka.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

johan
2026-08-10 11:40
6

Kanske är detta som blir nästa större grej då. Vill bara få ordning på spam först.

Det är ändå rätt gulligt med något där det värsta som händer om någon fuskar sig till mer Guldmynt, är att dom kan ge bort mer positivism till andra. :)

Mvh // Johan

Vargnatt
2026-08-10 16:23
3

#12: Jag skrattar lite gott fuska sig till Guldmynt hur gjorde man det 😄kan det vara det där med att backa tillbaka det tror jag dom flesta av oss kom underfund med och gjorde för vem ville inte åt guldmyntet det var en liten jakt 😁

Det här är kul och jag hoppas att ni inför det igen jag håller tummarna och jag tror fler känner lika 😎

johan
2026-08-11 22:34
1

Kan jag få hjälp att konkret komma ihåg vad man kunde köpa i shoppen?

Alltså på detaljnivå. Inte "Hälsningskort med olika motiv", utan mer detaljerat med exempel på motiv och gåvor.

Och det är helt ok att ösa ur sig saker man önskar man kunde ge bort också.

Mvh // Johan

Herveaux
2026-08-11 22:58
1

#14: Jag minns:
🧸 Nallebjörn
🎁 Present/inslaget paket
💐 Blombukett
ℹ️ Insider (för 1 månad?)
🎅 Tomte "Tomte-hälsning" (bara tillgänglig i december…?)

// Harley

Ulla
2026-08-11 23:53
2

Bilderna och hälsningen låg över en ganska stor del av skärmen och var inte bara små tråkiga emojier. Man såg verkligen när man fått en sådan. Rätt roliga/söta

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Ulla
2026-08-12 13:21
2

Knyt inte guldmynten till prestation. Det är roligare och mer överraskande om de poppar upp litet random och kanske inte så ofta. Förut så kunde man inte backa direkt och plocka upp samma mynt en gång till, det var någon slags fördröjning där.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Vixxen
2026-08-14 15:48
2

Man kunde använda guldmynten för att skänka olika gåvor till andra.