Låt mig gissa: Om du sedan återgår till en iFokussajt (alltså inte en profil) så är du inloggad igen?
Samma sak för mig.
Vad har du för dator och vilken webläsare har du (Firefox, Internet Explorer, Safari, Opera..)?
Använder Safari, men samma sak händer när jag testar Firefox. Opera har jag testat och Explorer är sämst.

Har du haft så här länge?
Har du testat rensa webhistoriken?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#2 - Ah, Safari. Jag har samma problem, antar att det ser precis ut som i min tråd?
Vad kör du med för operativsystem? Antar att du sitter på en mac, eller har jag fel? Vilken dator?
Jag har OS X på min iBook, vill uppdatera till snöleoparden, men får se om det kommer att gå på min dator eller inte.
#3 - Jag kan ju svara hur det är för mig som har samma problem. Ja, jag har haft så här länge och ja, jag rensar webhistoriken flera gånger varje dag. ;)
Testade lite med min sida, att kryssa i olika alternativ för vem som kan se min sida och om jag ville att alla (inloggade och inte inloggade) skulle kunna se min sida så kommer jag ju in på min i Safari, men ja, då kommer jag in på den som utloggad. Alltså ser jag den inte som "min egen", utan bara som vilken annan dödlig människas sajt som helst..
Är det samma för dig?
Vad har du för alternativ? "Alla kan se", "Bara inloggade på iFokus kan se" eller något annat?
Haha, och ja, jag kan se din sida. Dock inte som inloggad, utan så fort jag klickar på din profil så loggas jag ut.
Men det gäller inte bara din profil. Jag kan inte se någons profil som inloggad alls på Safari. Om jag vill skicka PM, skriva i gästbok eller göra annat som kräver att jag kan besöka en medlems sajt så måste jag använda Firefox.
Samma för dig? Blir du också alltid utloggad när du besöker någons sajt? Hur ser min sajt ut för dig?
Lite jobbigt, men jag har lärt mig att leva med det.
5 & 6# Japp, det är samma för mig. Anväder Mac OS X, dock en ganska gammal version. Tycker bara att det är lite jobbigt eftersom att just nu har jag ett gästboksinlägg och den där symbolen bara blinkar hela tiden.
#7 - Har du senaste Safari (4)? Om ja, har du uppdaterat från test-versionen?
Vilken Firefox har du?
Haha, jag kan inte uppdatera till Safari 4 xD Min dator är för gammal. Har den senaste versionen av Firefox.
Hm, okej, men vilken dator har du då? Årsmodell?
Har en iMac G4 från -01 tror jag xP Btw, det funkade med firefox nu
Okej, jag kör på min iBook från -05, så det är ju ingen större skillnad. Hade en iMac innan med Safari och då fungerade det. Det var dock med gamla iFokus.. :)
Men härligt att höra att det fungerar med FF!
Då får du nog köra som jag - FF för att kunna gå in på personliga sidor, Safari för annat. ;)