* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikett: meddelanden
Läst 1665 ggr
[okkrip56]
0

Fråga ang radera inkomna/skickade meddelanden

Hej!

Jag vill veta hur jag ska radera mina inkomna och skickade meddelanden?  Om jag är inne på t ex "alt behandlingar" raderas det automatiskt därifrån oxå, dvs oavsett hur många sidor jag är inne på? el måste jag gå in på resp sida?

Hälsn, okkrip56Glad

Ulla
1

Nu förstår jag inte riktigt. Du menar de meddelanden som finns i din brevlåda? Du har bara en brevlåda och den kommer du åt vilken sajt du än befinner dig på.

Längst ner under listan på meddelanden står det "Visa ta bort meddelanden". Klicka där så kan du ta bort meddelanden sedan.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Karmatarerskanise
1

Som #1 skriver så är din brevlåda samma oavsett vilken sajt du är inne på, den är kopplad till ditt konto, inte till sajterna. Så när du raderar dina mejl försvinner dom helt.

[okkrip56]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

När ni skriver brevlåda menar ni väl meddelanden? Men jag ser att jag har flera meddelande som jag skrivit o frågat om under olika sajter, dels vill jag ta bort de frågeställningarna, dels vill jag ta bórt inkomna meddelanden. De där olika frågeställningarna vill jag kunna radera, men hur?  Jag förstår att att jag ska klicka på "visa ta bort meddelanden". men jag vill även ta bort en del "skickade frågeställningar" el försvinner de i och med att jag raderar de inkomna meddelandena?  Fast jag tycker det verkar så lite inkomna meddelanden att radera, för jag har varit in på olika sajter o sett min frågeställningar, o en del finns inte i mina meddelandeboxen.

okkrip56

Karmatarerskanise
1

Meddelande ja. Du får gå in i både Inboxen och i skickat för att ta bort alla dina meddelanden.

Ser ut såhär:

Inbox

Olästa meddelanden

Skickat

Meddelandena har fortfarande ingenting med de olika sajterna att göra, utan de är knutna till ditt konto. Tar du bort ett meddelande finns det inte mer, oavsett vilken sajt du går in på.

När du klickat på "visa ta bort meddelanden" så måste du trycka på kryssen framför meddelandena för att de ska försvinna.

beem
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

edit - fel av mig

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris