* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikett: önskemål-förslag
Läst 801 ggr
[TrevorS]
0

Uppdaterade inlägg - vill inte se.

Det kommer på Uppdaterade inlägg vissa inlägg på saker jag inte vill se och sidor jag normalt sätt inte besöker då de inte intresserar mig. Kan man på något sätt välja vilka sidor man gärna vill se inlägg på och vilka sidor man inte vill se vad som uppdaterats?

[Tassy]
0

för mig slutar de dyka upp ifall jag trycker bort dem på krysset, men besöker jag tråden så börjar den uppdatera sen igen.

[TrevorS]
0

Jag har klickat bort en hel del massor av gånger utan att gå in på själva sidan. Är några sidor som inte finns i mitt intresse och lite retligt när det dyker upp inlägg från de sidorna. Har inte ens skrivit på dem vad jag vet.

Lill-Kisse
0

Åjo. Nog har du skrivit i de länkarna. Annars hade du inte fått signal om nya inlägg på dem under "Uppdaterade inlägg". Man glömmer så lätt. Bara att gå in och kolla och se, visst hade man skrivit något, fast man alldeles hade glömt det.

ANNIA
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är jag förvirrad vad den här tråden handlar om.

Som jag uppfattar #0 så handlar det om när man inte har några egna trådar utan såsom min skärmdump visar. Och då går det inte att trycka bort nåt (jag kan då inte det). Utan det är ju den tråd som är skriven senast på hela iFokus som dyker upp där. Så den byts ju ut rätt ofta.

Tassy det du skriver om. Menar du att du får upp trådar du skrivit i (som du kryssat bort) utan att du skrivit där på nytt.

Sen TrevorS vilken sorts uppdaterd tråd menar du med #2. Är det en med grön plupp eller menar du att du får upp helt vanliga länkar till trådar som du är säker på att du inte skrivit i.

[TrevorS]
0

Precis som det står på din sida "På Bordet" vet jag inte vad det är, men kan komma upp något på någon sida när jag inte besöker eller vill besöka. Vore bra om man kunde klicka i vilka sidor man är intresserad av.

Ulla
0

När dina egna inlägg "tagit slut" dyker senast på iFokus upp. Det uppdateras hela tiden och är en nygammal funktion som varit borta ett tag men kom tillbaka eftersom det var många saknade funktionen.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_