* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikett: fel-och-buggar
Läst 457 ggr
[Vargöga]
1

Röstning visar trådar i Uppdaterade inlägg

Nån får väl ändra på den om ni kommer på något bättre.

Äsh jag försökte med en mall men det blir inget vettigt av detta då det inte är något fel utan en undran. Varje gång jag klickar i en röstningstråd så får jag meddelande i Uppdaterade inlägg när någon skrivit i tråden trots att jag inte själv skrivit i den aktuella tråden. Hur får jag bort den funktionen? Det har inte varit så förut utan det måste ha kommit under tiden då jag var inaktiv i höstas.

Alex
0

Vill du inte följa tråden längre så klicka på krysset till höger om rubriken i listan med uppdaterade inlägg. Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

[Vargöga]
1

Jo det vet jag men varför kan det inte funka från början. Att man får i Uppdaterade inlägg när man skrivit i en tråd och inte när jag klickar på en omröstning.

Emelie-E
2

Jag tycker det är bra att det har blivit så. Då kan man följa tråden trots att man inte skrivit något själv. Att man svarar på undersökningen måste ju innebära att man har något intresse för tråden ;)

Och vill man inte följa den längre är det bara att trycka på krysset så försvinner den ifrån listan.

Alex
0

Fast jag tror att det är meningen att en tråd man röstat i ska synas där, så det är nog inget fel.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Karmatarerskanise
0

Man har ju varit aktiv på ett sätt i tråden, så det är ju inget konstigt att den dyker upp.

Niklas
3

Det är så här det ska fungera numera.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning