* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikett: övrigt
Läst 954 ggr
jonte1
0

Skit och strutsmentalitet. -går inte att bifoga bi

Alex, istället för att låsa tråden så skulle du som har utgett dig för att svara på supportfrågor ta tag i problemet.

Alex
5

Ursäkta? Jag kan inte göra något åt buggarna som dyker upp, allt jag kan göra är att svara på frågor om iFokus funktioner, samt lägga upp artiklar (ja, och låsa trådar då). Jag är Medarbetare på Support, jag har ingenting med iFokus uppbyggnad och funktion att göra. Anledningen till att jag låste din tråd var att problemet du rapporterade redan fanns rapporterat, och efter att jag redan låst 3-4 trådar om samma ämne tidigare idag såg jag ingen anledning till att vi skulle ha ännu en här, när det finns en fullt fungerande, öppen tråd där problemet beskrivits.

Hur tycker du att jag skulle ha tagit tag i problemet?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

jonte1
0

Hänvisar till #4? Du har mkt att lära och jag rekommerdaerar att du klär på dig och har tort om fötterna innan du ens tänker tanken och härvisar till #kindegarten" i fråga om datorråd.

Alex
4

Jag såg inga datorråd i den tråden, jag såg ett meddelande om ett problem som finns, ett problem som redan rapporterats flera gånger tidigare. Du är fullt välkommen att skriva dina råd i den redan existerande tråden om ämnet.

Mvh Alex
Värd för Ridsport

jonte1
0

#1, lås inte tråden då!!!! Jag kommenterar att vidare att lös problemet då. Jag sk-ter i buggar men har alltid kommit runt problem i yrkesliv och hemma gällande slikt!!! Suck!!!!

jonte1
0

hänvisning1

hänvisning2

Som du refererade till.

Ja det går att lösa. I början av vecka så fungerade. Vill du ha fler råd? Förvånad

Alex
4

#5 Klart att det går att lösa, men jag kan inte göra det eftersom jag inte är annat än värd och Medarbetare på iFokus. Jag är säker på att killarna gör något åt det så fort de upptäckt problemet (det är helg och mitt i natten om du missat detta, de har troligtvis annat för sig nu).

Var det något fel på mina hänvisningar? I första tråden finns problemet redan rapporterat, varför skapa en ny tråd om det då?

Mvh Alex
Värd för Ridsport

jonte1
0

#6, Ruby on rails och den plattformen iFokus körs på.. Kanske jag ta ett en sk-tans windows utryck i stället, -"last good configartion".

Du uttalar dig tidigare väldigt självsäker om..

Ja visst jag har åxo annat för mig under helgen. Problemet kvarstår. Det uppstog under arbetsveckan.

Hänvisningar; om du hade varit med i matchen ett tag så hade du svarat:

Vi är medvetna om problemet vi arbetar med att lösa.. I ställer för att pracka på trams.

Tja, fungerar det inte så kommer det skapas nya trådar.

Alex
5

Men jag arbetar inte med iFokus på det sättet! Ett problem kommer inte lösas för att det startas nya trådar om det, jag lovar att killarna löser det så fort de har tid att lokalisera felet och fixa det, det går inte snabbare för att det finns fem trådar om det istället för en. Jag förstår faktiskt inte vad du vill ha ut av att anklaga mig för att inte lösa det, för återigen, jag kan inte.

Mvh Alex
Värd för Ridsport

jonte1
0

#8, jag struntar hur du arbetar med iFokus.

Det finns problem ocl du själv skriver om många trådar. Nix jag anklagar inte dig personligen förtutom att du ska nog vara lite ödmjukare. Du har förmodligen kontaktuppgifter till site-ägarna och som i sin tur har med(vilket jag betvilkar att dom kör själva) operatören.

Problemet finns. Problemet har uppträtt under ett flertal dagar.

Vad jag vill ha ut utav dig?  SKicka vidare. SKICKA VIDARE och be om en lösning om du ska handaha supporten.. Tungan ute

Alex
4

Nej, jag har inga mer kontaktuppgifter till killarna än andra medlemmar på iFokus (dvs deras användarnamn här). Och jag handhar inte supporten, jag blev Medarbetare för att kunna skriva artiklar. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Niklas
9

Alex är en av dem som helt frivilligt försöker hjälpa medlemmar här på Support iFokus. Hon har inte större möjligheter att rätta fel än någon annan. Vi är mycket tacksamma för den tid våra Medarbetare lägger på att underlätta för andra. Utan dem vore det tyvärr inte möjligt för oss att ha den här sajten igång.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning