Kostar att anmäla inlägg?
Går det inte att anmäla inlägg utan att betala för det, eller har jag helt fått det om bakfoten? Skulle anmäla ett inlägg men som jag uppfattade det var man tvungen att betala 20kr/månaden (IfokusInsider eller något sånt).
Om det ligger till så är dt ju hemskt! Ska JAG behöva betala pengar för att anmäla kränkande inlägg?!
Jag läste där men förstod inte riktigt. Det kostar alltså mig 20 kr i månaden om jag vill kunna anmäla kränkande inlägg?
Jag kan anmäla utan att betala. Jag är bara Medarbetare på en sida men har alltid kunnat anmäla inlägg utan att betala :)
Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!
Oavsätt vad jag sen trycker på kommer jag inte till något ställe där jag kan anmäla. Eller missar jag något?
Jag får inte ens upp det du får, jag får bara upp en skylt där det står:
Om du anser att detta inlägg bryter mot iFokus Skrivregler klicka då på anmäl nedan.
och då klickar jag där och då är det klart :S
Men måste man inte betala för iFokus Insider? Jag är bara Medarbetare på en sida annars är jag bara en vanlig medlem och betalar inget :P
#3 Som Medarbetare så får man automatiskt Insider.
#4 Att ha Insider innebär lite mer än möjligheten att anmäla inlägg
Här kommer en länk.
/Maria
Jo så förstod jag det också. Skumt!
Jag hoppas att jag missförstår detta - rätta mig gärna.
Kan inte vara möjligt att en "vanlig" läsare ska betala för att göra en anmälan.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#11 Nej, det hoppas jag inte! Det känns helt orimligt att JAG som blir kränkt ska behöva betala för att anmäla det! Hoppas på att någon insatt kan ge ett tydligt svar.
Vände mig till forumvärden där det inträffade men man borde ju kunna trycka på "Anmäl" i inlägget direkt istället.

Anmälningsfunktionen är en sak som ingår i Insider, har man inte Insider och hittar inlägg man skulle vilja anmäla så går det alldeles utmärkt att skicka ett PM till Sajtvärd eller Medarbetare på den aktuella sajten.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
# 15 - tack för ett bra svar. OM man nu gör en anmälan till sajtvärden via PM så kostar det alltså inte något.
Sorgen är kärlekens pris

#16 Nej PM är helt gratis 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
# 16 - så bra att jag fattade rätt.
Tack för ditt svar.
Sorgen är kärlekens pris