* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 862 ggr
Trollvind
0

Kan inte skriva inlägg/kommentar

Av någon anledning kan jag inte skriva kommentar eller göra nya inlägg/trådar i sajten Häxor där jag är medlem sedan många år. I alla andra sajter där jag är medlem funkar det utmärkt.

Problemet är likadant oavsett webbläsare.

Amandla
0

Det är inte så att du har skrivförbud på Häxor?

Trollvind
0

Inte vad jag vet. Ser ingen anledning att jag skulle fått det heller, men jag kan ju kolla.

Trollvind
0

Nähä det kunde jag inte alls det… kan inte skicka meddelanden till sajtvärden på Häxor heller. Så jag kan inte ställa några frågor där… suck!

Karmatarerskanise
2

Har du rensaat webbhistoriken?
Hur ser sidan Häxor ut för dig? Kan du läsa trådarna som vanligt?
Vad händer när du försöker skriva till sajtvärden?

beem
1

Hur menar du att det inte går ? När du försöker skriva - får du ett felmeddelande då ?

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Bappho
2

Hon har inte skrivförbud hos mig på HiF, så det måste vara något annat som spökar.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Alex
0

Får du inte upp skrivrutan alls, finns det ingen skicka-knapp, eller vad är det som gör att du inte kan skriva inlägg/kommentarer?

Vad har du för webläsare?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Trollvind
0

Skrivrutan kommer upp och allt annat ser ut som det ska, men själva skrivrutan är grå och det går inte att klicka i den så man kan börja skriva.

När jag försöker skriva till sajtvärden händer samma sak. Grå ruta och går inte att sätta markören i skrivrutan.

Webbhistoriken, chache och cookies har jag rensat flera gånger utan att något ändras. Alla andra sajter kan jag skriva på.

Trollvind
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här ser skrivrutan ut på Häxor

Trollvind
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och så här ser den ut på alla andra sajter där jag är medlem, och för den delen även på sajter där jag INTE är medlem…

Niklas
0

#0: Har du möjlighet att testa att logga in med en annan webbläsare eller dator och testa om det är likadant? Då kan vi utesluta att det är något i din dator.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Trollvind
3

Tack Niklas problemet är löst Skrattande

Testade i Safari, Explorer 9, Firefox och Chrome. Inga problem utom i Chrome, vilket är den jag brukar använda. Det enda jag har i Chrome som jag inte har i de andra är tillägget Adblock. Det går ju att ställa in olika fint och när jag ändrade inställningen där så funkar det igen.

Tack för alla tips och infallsvinklar Glad

Niklas
0

Bra. Tack för att du delade med dig av lösningen!

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning