Kan inte skriva inlägg/kommentar
Av någon anledning kan jag inte skriva kommentar eller göra nya inlägg/trådar i sajten Häxor där jag är medlem sedan många år. I alla andra sajter där jag är medlem funkar det utmärkt.
Problemet är likadant oavsett webbläsare.
Det är inte så att du har skrivförbud på Häxor?
Inte vad jag vet. Ser ingen anledning att jag skulle fått det heller, men jag kan ju kolla.
Nähä det kunde jag inte alls det… kan inte skicka meddelanden till sajtvärden på Häxor heller. Så jag kan inte ställa några frågor där… suck!
Har du rensaat webbhistoriken?
Hur ser sidan Häxor ut för dig? Kan du läsa trådarna som vanligt?
Vad händer när du försöker skriva till sajtvärden?
Hur menar du att det inte går ? När du försöker skriva - får du ett felmeddelande då ?
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Hon har inte skrivförbud hos mig på HiF, så det måste vara något annat som spökar.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Får du inte upp skrivrutan alls, finns det ingen skicka-knapp, eller vad är det som gör att du inte kan skriva inlägg/kommentarer?
Vad har du för webläsare?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Skrivrutan kommer upp och allt annat ser ut som det ska, men själva skrivrutan är grå och det går inte att klicka i den så man kan börja skriva.
När jag försöker skriva till sajtvärden händer samma sak. Grå ruta och går inte att sätta markören i skrivrutan.
Webbhistoriken, chache och cookies har jag rensat flera gånger utan att något ändras. Alla andra sajter kan jag skriva på.
#0: Har du möjlighet att testa att logga in med en annan webbläsare eller dator och testa om det är likadant? Då kan vi utesluta att det är något i din dator.
Tack Niklas problemet är löst 
Testade i Safari, Explorer 9, Firefox och Chrome. Inga problem utom i Chrome, vilket är den jag brukar använda. Det enda jag har i Chrome som jag inte har i de andra är tillägget Adblock. Det går ju att ställa in olika fint och när jag ändrade inställningen där så funkar det igen.
Tack för alla tips och infallsvinklar 
Bra. Tack för att du delade med dig av lösningen!