* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikett: fel-och-buggar
Läst 697 ggr
Andina
0

Reklamfritt - aktiveringskod godkänns inte

Har skickat sms och följt instruktionerna helt (i 'Mina inställningar') för att beställa Reklamfritt.

Jag har fått en aktiveringskod - men när jag lägger in den får jag meddelandet:

"Inga betalningar som inte redan tillgodoräknats hittades. Kontrollera om du redan fått tjänsten aktiverad."

Jag har provat att använda både Chrome och Firefox för att lägga in koden. Men den tycks inte godkännas…

Eller tar det ett tag kanske?

Annars, hur gör jag?

P.S. Meddelandets första mening (ovan) har jag behövt läsa om flera gånger för att lyckas förstå vad den säger… lite kryptisk är den allt… :) Eller så är det bara jag som är trögfattad :) Tur att jag inte får det meddelandet allt för ofta!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Amandla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick exakt samma resultat  som Andina. Och tjänsten är definitivt inte aktiverat, se min dump:

Karmatarerskanise
2

Jag fick samma meddelande men min reklam försvann ändå.

Ska kolla upp det.

Niklas
1

#0, #1: Kan ni skicka mig era mobilnummer så att jag får försöka se vad som har hänt?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Andina
1

Det räckte med att Niklas hotade med att titta vad som 'hänt' - för nu funkar Reklamfritt plötsligt! Tack Niklas!

Det verkar som att det 'bara'¨blivit nå'n fördröjning av nå'n anledning.

Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Amandla
1

Niklas fick aktivera manuellt för att Reklamfritt skulle funka för mig. Tack Niklas! Glad