Misslyckad uppladdning av bilder!
1) Händer samma sak om du försöker igen? Ibland, ibland inte.
2) Vilken adress har du i adressfältet när felet inträffar? aterbruk.ifokus.se (senaste gången)
3) Vad gjorde du när felet inträffade? Laddade upp en bild till ett inlägg.
4) Vilket felmeddelande fick du, alternativt vad blev fel? Bilden syns inte i inlägget, bara som en liten vit ruta. Meddelande när man klickar på rutan: The requested content cannot be loaded. Please try again later.
5) Vilken webbläsare använder du? Firefox.
6) Har du rensat webbhistoriken? Ja, regelbundet.
7) Är det något mer du tror att vi behöver veta? Har hänt förut också. Har även laddat bilder av exakt samma storlek som det inte blev några problem med.
Är det rätt filformat? Har du provat med en annan webläsare?
#1 Alla bilderna är i JPEG-format. Det kan vara bilder från från samma kamera, fotoinställning, mm. För det mesta funkar det, men ibland får jag bara med den vita rutan, även fast själva uppladdningen har gått bra. Har dock inte testat en annan webläsare!
Haha, ok! Testar lägga upp min bild nu då. Håll tummarna om ni läser det här! 
Nähä, fortfarande "unknown error"! 
Vilken webbläsare var det som det inte fungerade med?
Nähä, det gjorde det inte alls…
Nu ger jag upp.
Jag kan inte heller ladda upp bilder. Jag får inget felmeddelande. Det blir bara inget inlägg.
Bilden är 300 x 300 pxl Png - 23,5 Kb.
Jag har kunnat göra det förut. Jag har Google Chrome.
Jag testade igen ser nu att om jag inte väljer att lägga bilden i inlägget så gick det bra.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#10: Det stämmer.
#7: Hade du fyllt i alla fält?
#11 Ja, jag testade i inlägg #7, och då gick det ju bra hela vägen, fast bilden inte syns mer än som en liten vit ruta. Kanske inget allvarligt problem, men blir lite trött på att kämpa med bilderna när det bara funkar ibland.
Har du möjlighet att skicka bilden till mig så att jag får testa?
#13 Absolut, det gör jag gärna!
Hoppas ju att jag egentligen bara har gjort nåt fel, så det går att lösa enkelt. Var skickar jag den?
Bra. Skicka den till niklas(snabel-a)ifokus.se.