Inlägg med bild, bilden syns inte!
Har gjort ett inlägg på inlägget "lavar (ny)" och lagt upp en bild men den syns inte. Den första jag lade i början fungerar men den jag försökte ladda upp idag verkar inte alls synas, syns bara en tom ruta där fotot borde vara!
Kan du länka till tråden?
Har du skrivit något i kommentaren? Skriver du ingen text med bilden så kommer inte bilden med utan rutan blir tom.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Här är tråden: http://svensknatur.ifokus.se/discussions/504cfacd88f47258b6009e52-lavar-ny
Har skrivit text och sedan bifogat bild men verkar inte fungera ändå (OBS. Det är alltså de senaste inläggen jag gjort i tråden. Första inlägget som jag gjorde nån vecka tidigare verkar ju fungera). Testade först att skriva vanligt och välja "visa bild direkt i inlägget" men det var en annan person som uppmärksammade mig om att det inte gick att se bilden. Testade igen fast utan att bocka för "visa bild direkt i inlägget" men samma fel verkar har uppstått!
Vad har bilden för filnamn?
det är en bild på sidan så den har kommit med
# 5 det är inlägget 24 sept. det gäller.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Precis, det är alltså INTE den första inlägget jag avser. Den första hade jag laddat upp en annan dag och då var det inga problem men nu så gick det inte alls. Det såg ut som att det fungerade men när inlägget gjorts finns det bara en liten blank ruta där bilden borde vara "The requested content cannot be loaded, please try again later". Nu har det gått ett par dagar så jag testar igen och återkommer om det inte verkar fungera heller!
Sedan du valt fil från din dator och trycker ladda upp kolla då ovanför om det kommer ett felmeddelande. Det brukar stå något där om bilden ej går ladda upp.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
jaha jag missuppfattade
som sagt, det stod ""The requested content cannot be loaded, please try again later". Dock verkar det fungera nu och lyckades ladda upp en bild i alla fall! Var kanske bara tillfälligt, det där felet!