* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettövrigt
Läst 614 ggr
Linnea
0

Uppdaterade inlägg i dolda grupper?

Blir inlägg lagda i dolda grupper synliga under Uppdaterade inlägg? Jag tryckte nyss på ett inlägg under Uppdaterade inlägg och fick upp meddelandet Du har ej rätt att läsa sidan, eller nåt liknande. Innebär det att inlägget ligger i dold grupp eller har det snabbt tagits bort igen?

Skynda långsamt så går det fortare.

jossa5
0

Jag är medlem i en dold grupp och har aldrig sett den gruppens inlägg i Uppdaterade inlägg. Så det kanske var någon som skrev och sedan snabbt plockades det bort.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Karmatarerskanise
0

De hamnar under uppdaterade inlägg, de dolda gruppernas inlägg. Antagligen var tråden du skulle in på borttagen.

Linnea
0

Om de hamnar under uppdaterade inlägg så känns det lite onödigt, går kanske inte att ändra. Verkade vara en intressant grej men gick ju tyvärr inte att läsa.

Karmatarerskanise
0

Jag förstår inte riktigt. Vad är det som är onödigt?
Om du har skrivit i tråden vill du väl se när den uppdateras?

Linnea
0

Alltså, ett inlägg syns under Uppdaterade inlägg, jag trycker på det och vill läsa men kan inte det då det ligger i en dold grupp. Jag kan alltså inte kommentera det inlägget för jag kan inte ens läsa det. Går man in på sajten i fråga så syns ju inlägget enbart för de som har tillgång till den dolda gruppen så varför syns såna inlägg under Uppdaterade inlägg? Men det kanske inte går att göra så att inlägg i dolda grupper ej syns under Uppdaterade inlägg.

Karmatarerskanise
0

Det framgick inte att det gällde Uppdaterade inlägg som du inte själv har skrivit i. Därför antog jag att det gällde de trådar du deltagit i.

Att det står att man inte har rätt att läsa diskussionen beror nog på att den blivit borttagen.

Hur vet du att det ligger i en dold grupp? Du kan ju inte se inlägget.

Linnea
0

Jag vet inte om det ligger i en dold grupp, därför undrade jag om dessa syns under Uppdaterade inlägg.

Karmatarerskanise
0

Jag tror inte man kan se dolda grupperna, men är inte helt 100 på det. Tror dock att det är så att tråden togs bort.

Linnea
0

Mmm kan vara så ju.

[Tassy]
0

Nej, inlägg som ligger i dolda grupper kommer inte upp under uppdaterade inlägg. Man måste själv få med sig tråden och få den i sin privata lista, men den offentliga kommer de aldrig fram på.

Så antingen ligger tråden du såg på en sajt du inte får tillträde till, eller så togs den bort direkt.

Linnea
0

Då togs nog tråden bort direkt, sajten kommer jag in på.

Karmatarerskanise
0

#11 Ja, det händer ibland 🙂