* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikett: övrigt
Läst 794 ggr
vallhund
10

Tack för den här tiden + otrevligt bemötande

"Tack för den här tiden"

Kommer upp då o då i "uppdaterade inlägg" ändå finns tråden tydligen inte, eller är det bara jag som inte har tillgång? Sajten är Djurskydd i Fokus.

"otrevligt bemötande"

Jag fick förfrågan av nya sajtvärden att bli Medarbetare, tackade ja innan jag insåg att sajten totalt hade bytt fokus.

Jag fick en varning av sajtvärden efter ett inlägg, förståeligt även om ingen orsak angavs. Jag läser i reglerna etc att man kommer att banna alla från att skriva öht efter en varning. Knappt läst färdigt så får jag en ny varning, denna gång från Medarbetare Lena, ända anledningen är tydligen frekventa inlägg som är kritiska, märkligt då jag bara skrivit 2 inlägg på den nya sajten.

Numera är de tydligen rumsrena o bannar inte folk till höger o vänster utan anledning.

Nya sajtvärdens tråd på iFokus ifokus försvann oxå av någon outgrundlig anledning.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Grodan
0

Tråden är borttagen. Jag hittade den när jag sökte men när jag klickade på den är det AccessDeniedError

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Niklas
0

#1: Den blev bortmodererad av systemet.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

vallhund
0

#2 Hur kommer det sig då att den ideligen ploppar upp som "tack för den här tiden" på "Uppdaterade inlägg, diskussioner där jag deltar"   Efter att inte ha funnits där på något dygn?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Niklas
0

#3: Vi talar nog om olika inlägg. Jag menar den på iFokus iFokus.

Karmatarerskanise
0

#4 Jag fick också upp den massor av gånger efter att den blivit borttagen.

Vallhund, klicka på krysset så försvinner den.

Niklas
0

#5: Konstigt. Det kan jag inte förklara.

Karmatarerskanise
0

Var nog någon bugg. För den försvann inte ens efter att man klickat på den. Den satt snällt kvar överst i uppdaterade inläggsrutan flera timmar. VAr gång man klickade in sig på den stod det att man inte hade tillåtelse att läsa tråden, men tråden fanns kvar i uppdaterade inläggsrutan ändå.

VildaVittra
0

Är det inte att de som har sajten fortsatte diskutera i den efter att den togs bort?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Karmatarerskanise
0

#8 Tråden ska ändå avmarkeras då du klickat in dig i den.

Niklas
0

Undrar om det kan ha varit något med osynkade klockor på servrarna.

VildaVittra
0

Jo, men medan du klickade dig in, så kanske en till skrev ett inlägg. Jag hade ju också denna tråd uppe och den ploppade upp tills jag klickade på krysset istället för att klicka mig till inlägget.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Karmatarerskanise
0

#11 Men min försvann aldrig, den var ständigt framme. Visst att någon kan råka skriva precis när jag klickar, men inte varje klick i flera timmars tid 😎 Testade ibland klicka 10 ggr på raken, och så snabbt hinner man inte föra en diskussion i en tråd 😃

VildaVittra
0

#12 Så var det inte för mig 🙂

Det var ju upprörda känslor i den tråden, då brukar ju inläggen hagla. 😉