Skrivförbud inte lagt på medlem
Farwuq har skrivförbud på barnens sajt verkar det som, där han skriver i pm:et som han verkar "utsläng". Barnens har inte lagt ett skrivförbud på Farwuq. Varken nu eller någon gång tidigare. Vad har hänt? Vet inte riktigt om han inte ens kan läsa på sajten eller och om det är han inte kan skriva inlägg. Okey vuxna ska inte skriva där, men inläggs rutan ska ju finnas där.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Är han blockerad kan han inte läsa något på sajten. Så fråga hur sajten ser ut.
Eftersom han skriver att det verkar som han är utslängd från sajten, så tolkas det nog som han inte kan se något, därav jag använde hans eget ord i inlägget. Men vad som än är så har sajten inte lagt något mot Farwuq och det felar någonstanns.
Problemet löst, fått pm från "Draken" och nu fungerar det igen=)
Det funkar nu!
Jag fick "access denied", tidigare idag, när jag följde ett inlägg som hette "Skolarbete - undersökning". Det fanns på filosofi och därför följde jag medlemmens vidare förehavande på andra sajter. Jag är själv lite skeptiskt till detta insamlande av data, därför ville jag se hur pass seriöst det var.
Min tanke nu är att det kanske blivit raderat och därför slog systemet bakut.
😮
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Visst var det så "Draken" Det inlägget är borttaget från sajten, och som du följde en länk vidare så hamnade du till slut hos ett borttaget inlägg. Men bra vi vad som hände och problemet är löst. Välkommen in nu och läs på sajten. Jag lovar dig.. Man blir så glad därinne😃 Underbara barn
Draken säger tack.
😃
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland