04 Fel och Buggar

Bevakning på sajter och diskussioner fungerar inte

2018-06-09 18:39 #0 av: Carmarino

Idag upptäckte jag att jag inte längre får några mail när det kommer ett nytt inlägg i en diskussion eller på en sajt som jag har bevakning på. Det funkade igår.

Har kollat så att rutan för "Jag tillåter att iFokus skickar mig epost" fortfarande är förbockad. Även rutan för "Skicka sajtbevakningar omgående" är förbockad.

Bevakningen fungerar däremot på Savvity, för jag fick ett mail om nya inlägg där i förmiddags.

Är det någon annan som har samma fel, eller är det bara jag? (Mailen funkar, för jag får andra mail.)

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-06-10 00:06 #1 av: annia1

Du är inte ensam.
Fick sista vid 10 tiden igår fredag. Gäller både nystartade trådar och på kommentarer.

Played for a fool!

Anmäl
2018-06-10 10:00 #2 av: Rovfisk

Samma här.Får inga mail på mina bevakade diskutioner eller siter :(

Igår morse fungerade det som vanligt, men sen när jag kollade igen efter nån timme, så kom det massa andra mail men inte från ifokus. Och det hade kommit både nya kommentarer och nya diskutioner.

*Sajtvärd på akvariefisk i fokus.

*Sajtvärd på Amerikanska bilar i fokus

Anmäl
2018-06-10 13:45 #3 av: Carmarino

Skönt att veta att det inte är min dator det är fel på. Då får vi hoppas att det kommer någon lösning på problemet snart.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-06-11 06:27 #4 av: Rovfisk

Jo, hoppas de ordnar det snart. Har väldigt mycket bevakningar och en del siter som jag följer. Blir betydligt enklare med  bevakningen :(

Anmäl
2018-06-11 08:26 #5 av: Carmarino

Brukar sätta bevakning på de sajter jag inte kollar så ofta och enskilda diskussioner på sajter jag kanske bara besökt någon enstaka gång. Så det är irriterande att bevakningen inte funkar längre.

Anmäl
2018-06-11 13:03 #6 av: Rovfisk

Samma här.

Anmäl
2018-06-11 13:05 #7 av: Carmarino

Det är väl bara att vänta på att någon av iFokus-killarna ser det här och att de förhoppningsvis har ett svar på varför bevakningen slutat, och när den kommer att åtgärdas igen.

Anmäl
2018-06-11 14:49 #8 av: Rhonda

Likadant här sedan igår - 10 juni.

Killarna känner till det.

Anmäl
2018-06-11 16:38 #9 av: annia1

Verkar som de fått igång dom igen. För jag har fått mail. Även dom som saknats från de senaste dagarna.

Played for a fool!

Anmäl
2018-06-11 17:57 #10 av: Carmarino

Ja, det låg 128 mail i min iFokus-mapp. Tummen upp

Anmäl
2018-06-11 19:57 #11 av: Rovfisk

160 mail här ;)

Anmäl
2018-06-12 11:11 #12 av: Carmarino

Du vinner! PokalSkrattar

Anmäl
2018-06-12 12:49 #13 av: Rovfisk

Gapskrattar Looser

Anmäl
2018-06-17 09:44 #14 av: peoy

Tvärtom för mig.. kollade just "mina bevakade.." under inställningar.. Där står det att jag inte bevakar några av forumen.. Fick senast imorse ett mail med trådarna i mina "bevakade" forum.

Till fel mailadress dessutom, när jag loggade in och kollade så hade jag en GMail-adress inlagd, men den gick till en annan, och jag har nu ändrat till en annan för att jag ev. är på väg att byta internetleverantör och förlora den adress jag haft i 20 år..

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.